Edit

sábado, octubre 13, 2007

Accidents domèstics


Contestador: (Piiiiiiiiiip):......On ets? El gat s´ha tirat per la finestra. És mort. Volia agafar-se a l´arbre però no hi ha arribat. Encara era viu quan l´he recollit. Bé, agonitzava. Amb prou feines podia miolar. Obria la boca però no emetia cap so...Pobret...L´he dut al veterinari i li ha posat una injecció. I s´ha adormit de seguida, amb molta pau. Era recomfortant veure´l marxar amb tanta serenitat. El veterinari deïa que se li ha rebentat tot adins excepte el cor, i que per això seguia viu.....¿Perquè no em truques? Per dir-me on ets, almenys. Si estàs bé. Per favor, t´ho suplico, ja no puc suportar-ho més. ¿Perquè m´ho fas això, eh? Jo només em preocupo per tu i a tu sembla que tant se te´n fot, que...Em tornaré boig. No. Ja n´estic de boig!?...L´he llençat al contàiner. Vull dir que no l´he enterrat. M´ha fet mandra. Al cap i al fí era un engorro aquest gat. I a més, només t´estimava a tu. A mi només em volia perque li donés de menjar, o li obrís la finestra...Ja t´ho vaig dir que acabaria saltant, però tu no em vas fer cas per variar...Truca´m. T´estimo..