Edit

lunes, diciembre 11, 2006

limitacions, Les meves. (1)


Limitació#1

Recordar tot allò que sé que oblidaré quan hagi de recordar-ho. Ex: Els noms dels coneguts.


Limitació#2

Seduïr.

Limitació#3

Prendre´m seriosament de tant en tant.

Limitació#4

Explicar alguna annècdota de la meva vida.

Limitació#5

Calcular per separat el compte d´un sopar sense equivocar-me.

Limitació#6

Estalviar.

Limitació#7

Recordar pels matins que he posat el despertador perque m´haig de llevar, encara que el senti.

Limitació#8

Dir que no quan em convé i/o em ve de gust.

Limitació#9

Resistir una temptació.

Limitació#10

Adquirir un codi moral i aplicar-lo.

Limitació#11

Conciliar la son a una hora prudent sense valerianes ni somnífers.

Limitació#12

Trobar algú que m´esperi a casa quan arribi tard a casa en una nit plujosa en comptes de buscar-lo.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Els codis morals suposo que no s'adquireixen, es creen... tot i que el tema de la creació és delicat... és una qüestió de concepció.

11:36 p. m.  
Blogger biedronka said...

Doncs jo no en dec haver creat cap. Jo crec que el terme concepció és massa analític. Deixem-ho en Conchi, q queda més familiar, no?

8:11 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Anar a veure els TreMendoS Djs jajajajajaajajajajajaja...

2:00 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home