Edit

domingo, enero 06, 2008

Misión Lanzarote: Cómeme el...

Pues demà les tietes ens n´anem a les Canàries. Toma ya! We need a holydaaaaaaayyy!!! Estic fent la maleta. Bé, no. En realitat estic escrivint al meu blog perque soc incapaç de fer-la. Perquè és tan difícil fer la maleta? Haurien d´ensenyar-ho a l´escola. Ho estic passant fatal. Quin és el número de prendes adeqüat en funció del número de dies? Què s´ha de posar assota i què a sobre? Quants llibres m´enduc? Com es tanca?!..M´està baixant la tensió dels nervis.

Aterrarem a Lanzarote cap a les dues del migdia. La idea és llogar un cotxe i ens posarem a buscar allotjament i després playaaaaaa!!! Rayos solares curativos pal body, aigüeta, relax...en fi, va, deixo ja de donar-vos rabieta. D´Aquí una setmaneta tornarem a ser aqui i us donarem a tots una mica d´energia renovada. No tota però, que va muy cara.


Arrivederchi!!!

3 Comments:

Blogger Cristina said...

Ei!! Jo aquesta setmana també tinc vacances, que ja era hora! No faré res, per això. Esperar el Guillem a casa per estar juntets, jejeje

Jo les maletes sempre les faig amb més del que necessito. És la regla de "por si..."
Por si llueve, por si se ensucia, por si hace frío...
Acabo molt carregada però mai em falta res!!

Passa-ho molt bé, maco, i ens veiem!

9:46 a. m.  
Blogger Unknown said...

Joder, nene, quan tornis, ens truques, fem un café a casa ( aquest cop sí ) i ens contagies el bon rollo, el sol i l'optimisme!
Quina bona idea de viatge!

5:27 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

naucil veliko

6:08 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home